Діджиталізація та «олюднення» служб клієнтської підтримки: читайте інтерв’ю Олександра Холода на Banker.ua

Діджиталізація та «олюднення» служб клієнтської підтримки: читайте інтерв’ю Олександра Холода на Banker.ua

«Ми дуже раді, що цей підхід підтверджується часом. І ми йдемо далі, нам є що покращувати і переглядати», - наголосив він.

Окрім того, Олександр Холод розповів, що компанія «ШвидкоГроші» активно розвиває онлайн-сервіс. Проте і від звичних відділень відмовлятись не планує. Адже є чимало клієнтів, яким зручно отримувати послуги саме там.

«У компанії є певні плани на 2021 рік щодо збільшення фінансових сервісів, які ми будемо пропонувати клієнтові як онлайн, так і в мережі відділень», - уточнив Олександр Холод.

Прочитати інтерв’ю директора «ШвидкоГроші» повністю можна тут: https://banker.ua/uk/projects/banker-live-oleksandr-xolod-shvidkogroshi-ua/

Розкриття інформації 

Наші реквізити:

ТОВ «СПОЖИВЧИЙ ЦЕНТР», ЄДРПОУ 37356833, 01032, м. Київ, вул. Саксаганського 133-А, тел. (044) 498 10 20, info@sgroshi.com. Ліцензія видана Нацкомфінпослуг, розпорядження від 28.02.2017 р. №438, яка переоформлена 07.03.2024р. Національним банком України на ліцензію на діяльність фінансової компанії з правом надання послуги – надання коштів та банківських металів у кредит.

Реквізити для клієнтів Захищеної категорії:

ТОВ «СПОЖИВЧИЙ ЦЕНТР», ЄДРПОУ 37356833, 01032, м. Київ, вул. Саксаганського 133-А, тел. 0800 504420, virymovzsu@sgroshi.com

Детальніше про умови отримання кредиту