Члени Всеукраїнської Асоціації Фінансових Компаній розробили кодекс професійної етики, який підписали понад 20 найбільших МФО України. Такий крок повинен вдосконалити добропорядну комерційну практику на ринку швидкого кредитування та поліпшити якість обслуговування клієнтів, вважають гравці ринку.
Кредитори, які підписали кодекс, згодні з тим, що потрібно краще захищати споживачів фінансових послуг. Регулятор може бути спокійний, що на фінансовому ринку все працює коректно, а інвестори та власники бізнесу будуть впевненими, що мікрофінансові організації працюють відповідно до загальноєвропейських стандартів.
«Підписання Кодексу професійної етики - це знаковий крок усвідомлення відповідальності ринком і крок назустріч по шляху зняття напруги між боржниками і кредиторами, - коментує Олександр Холод, директор ШвидкоГроші. - Важлива наступне завдання для всіх - це зробити документ робочим, таким щоб з одного боку стандарт роботи з клієнтом виріс, і з іншого - щоб зобов'язання за кредитами стали виконуватися краще ».
Такої домовленості між МФО покликана поліпшити ринок швидких позик. "Ми сподіваємося, що позичальники оцінять наші поступки і зі свого боку теж продемонструють краще поведінка по поверненню кредитів".
Цей документ свідчить про те, що ключовим гравцям ринку не все одно, яка якість сервісу отримують ті клієнти, які з тих чи інших причин не змогли вчасно оплатити кредит.
У ШвидкоГроші вже давно дотримуються високих стандартів обслуговування, в тому числі в колекторську діяльність - співробітники не грублять, не загрожують, не використовують нецензурну лексику, не пропонують неправдиву інформацію про наслідки несплати кредиту.
"Колектори повинні дзвонити в той час, коли клієнт готовий прийняти дзвінок і коли це не приносить особливого роздратування, - коментує Олександр Холод. - Ми використовуємо час з 9:00 до 21:00 - це продиктовано здоровим розумом і нормальним ставленням до клієнта. Адже коли у клієнта заборгованість, то наша мета допомогти йому вирішити цю проблему. Немає мети створити нервову ситуацію, неправильне ставлення до компанії, яка може навіть призвести до втрати клієнта ".
Але деякі компанії нехтують цими правилами. Буває, дзвонять вночі і навіть цілі серії нічних дзвінків використовують, це дієво - адже людина хоче від цього позбутися, але компанія втрачає репутацію і клієнта.
Після підписання документа МФО зобов'язуються не турбувати боржника або його представника дзвінками в нічний час (з 22.00 до 7.00 в будні і з 20.00 до 8.00 у вихідні чи свята). Загальна кількість щоденних взаємодій з боржником не повинно перевищувати 5 разів на добу.
Підпишіться на канал ШвидкоГроші -https://www.youtube.com/channel/UCdncfcYj9xakflSB1RUk-Zw
ШвидкоГроші в Facebook -https://www.facebook.com/sgroshicomua
Наші реквізити:
ТОВ «СПОЖИВЧИЙ ЦЕНТР», ЄДРПОУ 37356833, 01032, м. Київ, вул. Саксаганського 133-А, тел. (044) 498 10 20, info@sgroshi.com. Ліцензія видана Нацкомфінпослуг, розпорядження від 28.02.2017 р. №438, яка переоформлена 07.03.2024р. Національним банком України на ліцензію на діяльність фінансової компанії з правом надання послуги – надання коштів та банківських металів у кредит.
Реквізити для клієнтів Захищеної категорії:
ТОВ «СПОЖИВЧИЙ ЦЕНТР», ЄДРПОУ 37356833, 01032, м. Київ, вул. Саксаганського 133-А, тел. 0800 504420, virymovzsu@sgroshi.com