Колір

Розмір
100 %

Зображення

Розкриття
інформації

speaker-icon

Безбар'єрність

inclusive-main-frame

Безбар’єрність – суспільна норма

Ми прагнемо зробити все можливе, щоб усі наші клієнти, незалежно від їхніх можливостей чи потреб, мали рівний доступ до високоякісних послуг. В рамках цієї ініціативи ми започаткували програму «Безбар’єрність», спрямовану на забезпечення комфортного і доступного середовища для всіх. Особливу увагу ми приділяємо людям з інвалідністю, адже для нас важливо, щоб кожен мав можливість реалізувати свої потреби без бар’єрів. У 2025 році ми плануємо максимально усунути всі можливі перешкоди, щоб стати насправді безбар’єрними.

Напрями роботи

Доступність

inclusive-card-picture

Наші послуги доступні майже по всій Україні, завдяки мережі з 70 відділень. Кожен співробітник нашої команди робить усе можливе, а іноді й неможливе, щоб забезпечити підтримку кожному клієнту, де б він не знаходився. Ми прагнемо до того, щоб кожне звернення було вирішене ефективно та оперативно. Додатково ми активно працюємо над удосконаленням наших онлайн-сервісів, щоб клієнти могли користуватися ними без будь-яких труднощів, зокрема на різних пристроях.

Безбар’єрність

inclusive-card-picture

Ми плануємо реалізувати амбітні плани щодо адаптації наших відділень для людей з інвалідністю. У найближчому майбутньому ми плануємо обладнати відділення пандусами, портативними аппарелями. Зробимо наші приміщення максимально доступними та зручними для всіх. Окрім того, ми працюємо над покращенням комунікації, впроваджуючи новітні технології для людей з порушеннями слуху та зору, щоб кожен міг скористатися нашими послугами без будь-яких обмежень.

Підтримка різноманітності

inclusive-card-picture

Ми підтримуємо ідею різноманітності та інклюзивності, тому активно впроваджуємо програми для людей з різними особливими потребами, включаючи доступність для людей старшого віку та тих, хто має тимчасові обмеження в мобільності. Наша мета — створити середовище, де кожен клієнт буде почуватися комфортно і безпечно.

Реальні історії в подоланні перешкод

inclusive-slider-avatar-1

До відділення компанії «ШвидкоГроші» в місті Київ звернувся молодий чоловік який належить до маломобільної групи населення та користується кріслом колісним. Співробітники відділення одразу відреагували на ситуацію та зробили все можливе, щоб забезпечити зручний і комфортний доступ для клієнта. Вони допомогли чоловікові подолати східці біля входу, запропонували теплу підтримку та допомогли розташуватися у приміщенні. Далі працівники надали всю необхідну консультацію, допомогли заповнити документи для оформлення фінансової допомоги та оперативно видали йому гроші. Цей випадок демонструє чуйність і відповідальність команди 'ШвидкоГроші', яка завжди готова допомогти клієнтам, незалежно від їхніх обставин, і створює доступне та комфортне обслуговування для всіх.

02.04.2023м. Київ
inclusive-slider-avatar-2

У нашому відділенні трапилася особлива історія. До нас завітала жінка з порушенням слуху Вона хвилювалась, чи може отримати всю необхідну інформацію про кредит. Але справжня турбота починається зі взаєморозуміння. Наш співробітник не розгубився: він одразу відкрив умови кредитування на екрані комп’ютера та детально все показав. Пункт за пунктом, без зайвих слів – тільки важливе й зрозуміле. Вони спілкувалися поглядом, жестами та простими знаками на екрані – і цього було достатньо. І в цей момент ми знову відчули: сервіс – це не тільки про гроші чи документи. Це про тепло, підтримку та готовність знайти спільну мову з кожним. У «ШвидкоГроші» ми віримо: Кожен клієнт важливий. Кожна історія – особлива. Кожен має право на зручність та повагу. Ми створюємо простір без бар’єрів. Бо фінанси мають бути доступними для всіх – незалежно від обставин.

07.06.2024м. Харків
inclusive-slider-avatar-3

До відділення «ШвидкоГроші» в Івано-Франківську звернувся літній чоловік, якому потрібна була допомога в установці мобільного додатка. Наші співробітники відразу запропонували йому підтримку. Один із співробітників допоміг встановити на телефон додаток і пояснив, як ним користуватися. Він докладно озвучив кожен крок, пояснив умови і допоміг заповнити всі необхідні форми. Пенсіонер отримав необхідну суму швидко та без проблем, адже для нас важливе не лише швидке оформлення, а й комфорт кожного клієнта. Цей випадок ще раз наголошує, що у 'ШвидкоГроші' ми дбаємо про всіх наших клієнтів, забезпечуючи їм доступ до фінансової допомоги за будь-яких обставин.

25.06.2023м. Івано-Франківськ

Незабаром стануть інклюзивними такі відділення

Київ, просп. Гагаріна 3
Київ, просп. Василя Порика 2
Київ, прос. Миколи Бажана 3В
Київ, просп. Червоної Калини 26
Київ, вул. Махова 4
Київ, просп. Леся Курбаса 4В
Київ, вул. Донецька 2/50
Київ, вул. Маршала Тимошенко 14А
Київ, вул. Старовокзальна, 23
Київ, вул. Академіка Єфремова 1
Біла Церква, бул. Олександрійський 58В
Одеса, вул. Пантелеймонівська 95
Одеса, просп. Добровольського 137А
Одеса, вул. Академіка Корольова 70
Львів, вул. Володимира Великого 59В
Львів, вул. Сихівська 28
Львів, вул. Липинського 71В
Харків, вул. Полтавський Шлях 152
Харків, просп. Гагаріна 177Б
Дніпро, просп. Олександра Поля 110
Коростень, вул. Базарна площа 1Ж
Звягель, вул. Шевченка 35/1-А
Запоріжжя, просп. Металургів 18Б
Кропивницький, вул. Преображенська 16Е
Вінниця, вул. Келецька 78А
Сміла, бульв. Бобринського 2
Кременчуг, вул. Першотравнева 28А
Луцьк, вул. Кравчука 44А
Миколаїв, просп. Центральний 27
Тернопіль, вул. Торговиця 7
Отримати гроші